Jdi na obsah Jdi na menu
 


Polská pravidla pro modely samokřídel

5. 2. 2009

Przepisy techniczne w klasach narodowych modeli swobodnie latających

(F1H, F1G, F1K, F1P, F1S)

Podane poniżej przepisy poszczególnych klas

modeli należy stosować łącznie z odpowiednimi działami

Kodeksu Sportowego FAI

I. KLASA F1S– modele szybowców latających skrzydeł

Dále Google překladač:

I. TŘÍDA F1S-model větroně létání křídel
1. Definice

Model kluzáku létání křídel, které létají do modelu bez pohonu, v nichž je síla Dopravce je generován aerodynamické síly působící na ložisko talíře Pevná model (tj. nikoli Vykonávající otáčení nebo kyvadlová doprava), a podléhá pouze změnit úhel nebo profilu wysklepienia
nastavení panelu za chodu. Model létající křídlo náplast a ocas-Dopravci Horizontální nedílnou celku a jejich kombinace neobsahuje "skryté trupem. To znamená, že hloubka rovině ložiska (GI) létající křídla (měřeno kolmo k okraji útok, nebo run-off), pokud od trupu (pro Li jdoucí hodnoty), může být stejná, nebo se může snížit (obr. přiložený harmonogram). Řešením rys.B, C, D nesplňují výše uvedené podmínky, a proto, že podle definice nejsou létající křídlo třída F1S.

2. Technické parametry:
* Maximální zatížení ložiska-plochu 150 dm2
* Maximální hmotnost 5000g
* Maximální délka haly (se zatížením 20N) 50 m
* Maximální délka sálu pro lety dogrywkowych
(S zatížení 20N) a 15 m 25 m
* Hráč může podat žádost o povolání identifikovány 3 modely

3. Počet letů
a) Každý hráč má nárok na pět, aby v souladu s oficiálním lety.
b) Každý hráč má právo v souladu s jedním letu každého úředníka
frontě. Délka fronty musí být oznámeny v předstihu, a nemůže být
méně než 30 minut a více než 90 minut.

4. Definici formálního letu
a) čas dosažený v prvním pokusu, pokud je pokus neúspěšný. Pokud vzorek neúspěšné a hráč neprovádí druhý pokus, doby získané v prvním vzorku je zaznamenána jako oficiální.
b) čas dosažený ve druhém vzorku. Pokud je druhý pokus je neúspěšný, Poté se hráč dostane nula bodů pro tento let.

5. Definice neúspěšného pokusu
Pokus se považuje za neúspěšné, jestliže se model běží, a to v řadě jeden z případů. Pokud některý z těchto případů dochází v průběhu prvního hodnocení, hráč má právo na provedení druhé vzorek.
a) Doba letu je kratší než 20 sekund.
b) se kluzák se vrátí na Zemi s niewyczepionym obýváku.
c) Moment wyczepienia hala nelze přesně určit, které chronometrażystów.
d) Je-li kterákoli část je oddělena od modelu během začátku nebo v průběhu letu.
e) Pokud je zřejmé, že hráč chronometrażystów ztratil kontakt s salonek a hráč rozhodne pokus oznámení.

6. Opakování vzorku
Pokus se může opakovat, pokud:
a) Při Take-Off model zderzy osobu (jiné než model propuštěn).
b) Při vlečení zderzy model volného letu modelu (ale ne s modelem holowanym nebo obývák), a nemůže být holowanie pokračovat v normálním způsobem
c) Během letu modelu zderzy na jiný model, nebo z obýváku (jiné než vlastní). Pokud model pokračuje v normálním způsobem, hráč si může vyžádat uvážení úřední vzorek za letu, i když je žádost podána po Po ukončení zkoušky.

7. Doba trvání letů
Maximální doba letu každého úředníka je 3 minuty. V případě nepříznivých povětrnostních podmínek, nebo problémy při vymáhání modely, vrchní soudce může povolit změnu v maximální doba letu pro frontě. Tato změna musí být oznámena před zahájením fronty.

8. Klasifikace
a) konečné klasifikaci je celkový čas potřebný pět letů úředníka.
b) V případě rovnosti hlasů v pořadí určit vedoucí jednotlivých investic, dalších letů musí hrát ihned po dogrywkowe poslední frontě. Vrchní soudce poskytne maximální dobu letu dogrywkowego je přiděleno každé dvojice dogrywającemu na zawodnikowi chronometrażystów soudců a prohlášení o připravenosti všech hráči zvukový signál moment simultánní start všech modelů. Délka haly o první let dogrywkowym je 25 m. Poprvé lety nejsou Soudce se vypořádat hlavním zaměstnání ve stejném rozsahu uskutečnit druhý (a následné pokusy), délce haly je 15
m. V každém letu linie dogrywkowych hráč může provádět pouze experimentovat bez možnosti jejího obnovení.

9. Časování
Celková doba letu se měří od okamžiku, kdy wyczepienia modelu do haly dokončení letu.

10. Počet pomocníků
Hráč má právo, aby se na řádku vypnout jeden pomocník. Asistent v případě, že teenager nebo junior být instruktor nebo lektor.

11. Začátečnickou zařízení
a) Start model musí být provedeno pomocí jediného odkazu vlečení, celková délka montáže zařízení startu wyczepiającym nepřesáhne sílu rozšiřuje 50mprzy N. 2o (Flight dogrywkowych 25m a 15m)
b) Každé zařízení připojené do vazby nelze tažená zamítnout hráč pod hrozbou zrušení letu. Zawodnikowi být uvolněny spolu s přípojná šňůra světle majitel (tj. kroužek, banner nebo malou gumovou kouli) pripojené na svém konec.
c) Pro usnadnění sledování a měření model doby musí být hol vybaven banner s minimální plocha 2,5 dm2, což by měly být připojeny přímo do sálu.
d) připevnění na některý z odkazů tažená ustateczniających zařízení.

12. Organizace-vypnutí
a) Hráč na volno, musí zůstat na zemi a na osobu provozovat jednotku startu.
b) Zawodnikowi vlevo na úplnou svobodu pohybu, které umožní nejlépe využít přípojné šňůry, ale lze ji Opustit zařízení startu.
c) Model musí být propuštěno do pomocník ve vzdálenosti ne větší než 5 metrů od baru s vyznačením polohy startér.
 

Náhledy fotografií ze složky Definice modelu F1S

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář